- شرایط گارانتی تلوزیون های هوشمند:
☑️ همراه با فاکتور اصلی یا فیش فروش یا تأیید ارائه شده باشد،
☑️ شماره سریال روی محصول مخدوش نشده باشد.
☑️ تعهدات سایان سرویس محدود به تعمیر یا به تشخیص خود ، تعویض محصول یا قطعه معیوب است.
☑️ تعمیرات گارانتی باید توسط نمایندگی های مجاز سایان سرویس یا مراکز خدمات مجاز انجام شود.
☑️ برای تعمیراتی که توسط نمایندگی های غیر سایان سرویس انجام می شود، بازپرداخت مجدد انجام نمی شود و هرگونه تعمیر و آسیب به محصولات ناشی از اینگونه تعمیرات شامل این ضمانت نمی شود.
❌ بررسی های دوره ای، نگهداری و تعمیر یا تعویض قطعات به دلیل سایش و پارگی معمولی.
❌ هزینه مربوط به حمل ، حذف یا نصب محصول.
❌ سوء استفاده، از جمله عدم استفاده از این محصول برای اهداف معمولی یا نصب نادرست.
❌ استفاده از این محصول در یک محیط تجاری/ تجاری، که شامل موارد زیر است، اما محدود به آن نمی شود:
❌ صدمات ناشی از صاعقه، آب، آتش، اغتشاشات عمومی، ولتاژ نادرست شبکه، تهویه نامناسب
❌ ریختن غذا یا مایع یا استفاده از هرگونه مواد خطرناک دیگر که ممکن است بر محصول تأثیر بگذارد.
❌ عملکرد به دلیل تفاوت در روش پخش بین کشورها
❌ ضمانت نامه برای هر شخصی که به طور قانونی مالکیت محصول را در دوره گارانتی به دست آورده است معتبراست.