شرایط گارانتی تلوزیون های هوشمند

شرایط گارانتی تلوزیون های هوشمند

 

 

- شرایط گارانتی تلوزیون های هوشمند:

 

 

☑️ همراه با فاکتور اصلی یا فیش فروش یا تأیید ارائه شده باشد،

 

☑️ شماره سریال روی محصول مخدوش نشده باشد.

 

☑️ تعهدات سایان سرویس محدود به تعمیر یا به تشخیص خود ، تعویض محصول یا قطعه معیوب است.

 

☑️ تعمیرات گارانتی باید توسط نمایندگی های مجاز سایان سرویس یا مراکز خدمات مجاز انجام شود.

 

☑️ برای تعمیراتی که توسط نمایندگی های غیر سایان سرویس انجام می شود، بازپرداخت مجدد انجام نمی شود و هرگونه تعمیر و آسیب به محصولات ناشی از اینگونه تعمیرات شامل این ضمانت نمی شود.

 

 

 

 

- این ضمانت هیچ یک از موارد زیر را شامل نمی شود:

 

❌ بررسی های دوره ای، نگهداری و تعمیر یا تعویض قطعات به دلیل سایش و پارگی معمولی.

 

❌ هزینه مربوط به حمل ، حذف یا نصب محصول.

 

❌ سوء استفاده، از جمله عدم استفاده از این محصول برای اهداف معمولی یا نصب نادرست. 

 

❌ استفاده از این محصول در یک محیط تجاری/ تجاری، که شامل موارد زیر است، اما محدود به آن نمی شود:

 

❌ صدمات ناشی از صاعقه، آب، آتش، اغتشاشات عمومی، ولتاژ نادرست شبکه، تهویه نامناسب

 

❌ ریختن غذا یا مایع یا استفاده از هرگونه مواد خطرناک دیگر که ممکن است بر محصول تأثیر بگذارد.

 

❌ عملکرد به دلیل تفاوت در روش پخش بین کشورها

 

❌ ضمانت نامه برای هر شخصی که به طور قانونی مالکیت محصول را در دوره گارانتی به دست آورده است معتبراست.

 

 

 

 

آخرین مطالب

  • آب تصفیه نشده و باکتری ویبریو کُلرا
  • تعریف دستگاه تصفیه آب به زبان ساده
  • دستگاه تصفیه آب با سیستم اسمز معکوس
  • شرایط گارانتی دستگاه تصفیه آب
  • شرایط گارانتی ماشین ظرفشویی
  • شرایط گارانتی ماشین لباسشویی
  • شرایط گارانتی تلوزیون های هوشمند
  • شرایط گارانتی یخچال، ساید، فریزر
  • شرایط گارانتی کولر گازی
  • فناوری غشا(ممبران)در تصفیه آب